Ήταν προσηλωμένη στην απαγωγή που παρακολουθούσε, έτσι ο φόνος της ήταν πολύ εύκολος.
Λύση:
Η δολοφονημένη είναι σκηνοθέτης, και σε γυρίσματα σκηνής απαγωγής σε πολυσύχναστο δρόμο, ο δολοφόνος (του οποίου τα κίνητρα δε μας αφορούν) βρίσκει ευκαιρία να τη μαχαιρώσει και να φύγει, αφού όλο το επιτελείο είναι προσηλωμένο στο γύρισμα.
Λύση:
Η δολοφονημένη είναι σκηνοθέτης, και σε γυρίσματα σκηνής απαγωγής σε πολυσύχναστο δρόμο, ο δολοφόνος (του οποίου τα κίνητρα δε μας αφορούν) βρίσκει ευκαιρία να τη μαχαιρώσει και να φύγει, αφού όλο το επιτελείο είναι προσηλωμένο στο γύρισμα.
Α ωραία, καινούρια ιστορία! (α, είμαι καινούρια)
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Μας ενδιαφέρει πού βρισκόταν?
2) Μας ενδιαφέρει το επάγγελμά της?
3) Μας ενδιαφέρει το επάγγελμα του δολοφόνου?
4) Αυτός που απήγαγαν:
α. Είναι σημαντικός για την ιστορία?
β. Είχε κάποια σχέση με την κοπέλα?
β1. Αν ναι, τότε, συγγενική?
5) Η απαγωγή γινόταν μόνο για να αποσπάσουν την προσοχή της?
6) Την σκότωσαν για να μην τους καταγγείλει?
7) Αν όχι τότε την σκότωσαν για κάποιον δικό τους λόγο?
8) Ο δολοφόνος είχε κάποια σχέση με την κοπέλα?
1) Ναι.
Διαγραφή2) Ναι.
3) Όχι.
4.
α) Όχι τόσο.
β) Ναι.
β1) Όχι.
5) Όχι.
6) Όχι.
7) Δε μας αφορά ο λόγος.
8) Δεν παίζει ρόλο.
εβλεπε τηλεοραση?
ΑπάντησηΔιαγραφή2)ειναι αληθινο γεγονος?
3)αυτη ειχε σχεση με το θυμα της απαγωγης?
4)ειχε σχεση με τον δολοφονο της?
5)ηταν συγγενης της?
6)ο φονος της ηταν προσχεδιασμενος?
7)ειναι καποιο ιστορικο γεγονος?(ή μυθος..ή τελος παντων οτιδηποτε εχει λαβει χωρο σε καποιο βιβλιο)
Μ' αρέσει η πρώτη ερώτηση, διότι η ιστορία αυτή είναι δικιά μου εξέλιξη μιας εντελώς σαχλής ιστορίας, η οποία δεν περιλαμβάνει φόνο, και η απαγωγή όντως εξελίσσεται σε τηλεόραση. Παρ' όλα αυτά, η προαναφερθείσα ιστορία είναι απλώς η έμπνευση. Συνεπώς:
Διαγραφή1) Όχι.
2) Όχι.
3) Ναι.
4) Δεν παίζει ρόλο.
5) Κανείς από τους δύο.
6) Δύσκολη ερώτηση... Το πώς ακριβώς θα γίνει, όχι, αλλά γενικά ο φόνος ναι.
7) Όχι... Πού πάει το μυαλό σου;
Διορθώνω την απάντησή μου στην ερώτηση 6) Ναι, ήταν προσχεδιασμένος τεχνικά, αλλά όχι απόλυτα ακριβώς χρονικά.
Διαγραφή1. α.η απαγωγή συνέβαινε στην πραγματικότητα;
ΑπάντησηΔιαγραφήβ. ήταν σε κάποια ταινία στην τηλεόραση/σινεμά;
2. ο φόνος έγινε στην πραγματικότητα;
3α. μας ενδιαφέρει ο τόπος που έγινε η απαγωγή;
β. .. ο φόνος;
4. ο φόνος πραγματοποιήθηκε;
5. στην ιστορία εμπλέκονται αποκλειστικά άνθρωποι;
6. ενδιαφέρει (α) η εποχή του χρόνου (β) η ώρα της ημέρας που παρακολουθούσε την απαγωγή;
7. ο φόνος ήταν προμελετημένος;
αυτά για την ώρα... είναι αργά. Καληνύχτα.
1.
Διαγραφήα) Όχι
β) Όχι.
2) Ναι.
3.
α) Όχι απόλυτα συγκεκριμένα, αλλά ο χώρος ναι.
β) Όπως, ίσως, φαντάζεσαι, είναι ο ίδιος χώρος.
4) Ναι.
5) Από ζωντανά πλάσματα, ναι.
6.
α) Όχι
β) Όχι ιδιαίτερα, στο μυαλό μου έγινε πάντως υπό το φως της ημέρας. Θα μπορούσε να γίνει οποτεδήποτε
7) Δες την απάντησή μου στον jackal h.
1) Αυτήν δολοφονούσαν;
ΑπάντησηΔιαγραφή2) πρέπει να ξέρουμε ποιος την δολοφόνησε;
3) της είπαν να μην μιλάει για να την δολοφονήσουν πιο εύκολα;
4) συμμετέχουν:
α) 1
β) 2
γ) 3
δ) 4
ε) 5
ζ) ή παραπάνω;
5) Μας νοιάζει το επάγγελμα της;
6) Μας νοιάζει το επάγγελμα των δολοφόνων;
7) Οι δολοφόνοι είχαν κάποιο σκοπό για να κάνουν την δολοφονία;
8) Βασικά ήταν ένας δολοφόνος;
9) ήταν παραπάνω;
1) Ναι.
Διαγραφή2) Όχι.
3) Όχι.
4) Με μια γρήγορη εκτίμηση, πολύ παραπάνω. Απροσδιόριστος αριθμός.
5) Ναι.
6) Λανθασμένη υπόθεση.
7) Κίνητρο εννοείς; Δε μας αφορά.
8) Ναι. Και το ποιος/ποιοι τον έβαλαν δε μας αφορά.
9) Όχι.
η απαγωγή ήταν στην
ΑπάντησηΔιαγραφή1(τηλεόραση)
2(πραγματικοτητα)
3(αλλου)
την σκοτωσε καποις
1(αγνωστος)
2(συγγενης)
3(φιλος)
4(αλλος)
βρισκοταν σε
1(δημοσιο χωρο)
2(στο σπιτι της)
3(καπου αλλου)
3) Ναι
Διαγραφή1) Ναι, ας υποθέσουμε.
1) Ναι.
1) Συμμετέχουν πάνω απο 2 άτομα στην ιστορία;
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Το θύμα ήταν άντρας;
α) γυναίκα
β) ενήλικας
Δεν μπορώ να καταλάβω το κομμάτι της εκφώνησης τι εννοείς "ήταν προσηλωμένη στην απαγωγή που παρακολουθούσε(!). Μήπως παρακολουθούσε κάποια ταινία/σειρά στην τηλεόραση;
3) Έχει να κάνει με κλέφτες η ιστορία;
1) Ναι.
Διαγραφή2.
α) Ναι.
β) Ναι.
Η γλώσσα που χρησιμοποιώ, είναι για απόλυτη ακρίβεια. Ομολογουμένως εσκεμμένα αυτό δημιουργεί μια μικρή παραπλάνηση, εν προκειμένω την ιδέα της τηλεόρασης.
3) Κλέφτες, κυριοεκτικά; Κάποια κλοπή, δηλαδή; Όχι.
1) έβλεπαν και άλλοι τον φόνο; (γιατί λέει πως ο φόνος έγινε σε δημόσιο χώρο)
ΑπάντησηΔιαγραφή2) μας νοιάζει με ποιον τρόπο θα την σκότωναν;
3) ο δολοφόνος ήταν τρελός;
1) Nαι.
Διαγραφή2) Ναι.
3) Δεν παίζει ρόλο.
1) Μήπως πρόκειται για γυρίσματα ταινίας/σειράς;
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Η γυναίκα ήταν ηθοποιός;
1) Ναι.
Διαγραφή2) Όχι.
1. το θύμα του φόνου ήταν (α) αυτόπτης (β) αυτήκοος μάρτυρας της απαγωγής ("κόλλησα" λίγο με τη λέξη "παρακολουθούσε";
ΑπάντησηΔιαγραφή2. το θύμα παρακολουθούσε την απαγωγή για επαγγελματικούς λόγους;
3. το θύμα ήταν (α)ντετέκτιβ (β) δημοσιογράφος;
4. το θύμα παρακολουθούσε την απαγωγή κατά τύχη;
5. το θύμα είχε βάλει να γίνει η απαγωγή;
6. το θύμα ήταν σκηνοθέτης;
7. ο χώρος ήταν θέατρο;
8. ο χώρος ήταν κινηματογραφικό στούντιο;
1.
Διαγραφήα) Ναι.
β) Ναι.
2) Ναι.
3.
α) Όχι.
β) Όχι.
4) Όχι.
5) Ναι, γιατί:
6) Ναι!
7) Όχι.
8) Όχι.
Άρα ως τώρα (υποθέτω) συμβαίνει αυτό: Μία σκηνοθέτης παρακολουθεί την πρεμιέρα της ταινίας της. Την ώρα που έβλεπε την σκηνή με την απαγωγή, δολοφονήθηκε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΑ
1. Έπαιζε κι εκείνη?
2. Η σχέση του δολοφόνου με την κοπέλα ήταν
α. ερωτική?
β. επαγγελματική?
γ. άλλο?
Να ρωτήσω, γίνεται να παίζει κι εκείνη και να υπάρχει μια σκηνή με φόνο στο έργο αλλά να την σκοτώνουν στην πραγματικότητα, επίτηδες?
Λανθασμένη υπόθεση.
Διαγραφή1) Όχι.
2) Δε μας αφορά.
Καλή ιδέα, αλλά αναληθής.
αρα ηταν στα ψεματα ο φονος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι.
Διαγραφή1. ο φόνος έγινε με δηλητήριο;
ΑπάντησηΔιαγραφή2. ο δολοφόνος έγινε αντιληπτός από τους υπόλοιπους; (ότι διαπράττει φόνο, εννοώ)
3. το ότι παρακολουθούσε απαγωγή κι όχι κάτι άλλο (πχ μια σκηνή διαλόγου, δράσης, ερωτική κλπ) παίζει ρόλο για το ότι δολοφονήθηκε;
1) Όχι.
Διαγραφή2) Προσδιόρισέ το χρονικά.
3) Όχι, είναι γιατί κάνει πιο ωραία την ιστορία.
1. τη στιγμή που διαπράττεται ο φόνος το αντιλαμβάνεται κανείς;
ΑπάντησηΔιαγραφή2. αμέσως μετά;
3. παρατηρεί κανείς πως ο δολοφόνος σκοτώνει τη σκηνοθέτιδα;
4. μας ενδιαφέρει το αν γίνεται αντιληπτός ο δολοφόνος;
5. ο δολοφόνος επέλεξε τη συγκεκριμένη στιγμή για το φόνο λόγω του ότι η σκηνοθέτις ήταν "προσηλωμένη" στη σκηνή που παρακολουθούσε;
6 ο φόνος έγινε
α. με πιστόλι
β. με μαχαίρι
γ. με τα χέρια
δ. με σκοινί ή κάποιο άλλο παρεμφερές υλικό κατάλληλο για στραγγαλισμό
7. α.εκτός από το πως δολοφονήθηκε μας νοιάζουν πολλά ακόμη;
β. μας νοιάζει αν ο δολοφόνος γλίτωσε ή όχι;
γ. μας νοιάζει γιατί έγινε ο φόνος;
δ. μας νοιάζει που ακριβώς γινόταν το γύρισμα;
ε. μας νοιάζει αν πρόκειται για ταινία ή σειρά;
1) άρα ο δολοφόνος εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να την σκοτώσει;
ΑπάντησηΔιαγραφή2) ο φόνος έγινε αντιληπτός από τους θεατές*;
3) αν ναι τότε έγινε με:
α) πιστόλι
β) μαχαίρι
γ) ή κάτι άλλο που δεν μου έρχεται τώρα;
4) αν όχι τότε έγινε με:
δ) με κάποια χημική ουσία που κάνει στον οργανισμό πολύ κακό; (δεν ξέρω αν πιάνεται ως δηλητήριο)
5) κάνανε πρόβα κάποιας ταινίας, έτσι;
*δεν ξέρω πως ακριβώς να τους αποκαλέσω. Πάντως εννοώ αυτούς που έβλεπαν τη σκηνή.
1) Ναι.
Διαγραφή2) Έτσι όπως εννοείς τους θεατές, ναι, αλλά προσδιόρισέ το χρονικά.
3β) Ναι.
4) Όχι.
5) Όχι.
Έχει κολλήσει ο blogger (παράξενο) οπότε απαντάω εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαγιά:
Οι ερωτήσεις 1-4 είναι λίγο διφορούμενες...
1) Ναι.
2) Ναι.
3) "πως" και όχι "πώς", άρα εννοείς τη στιγμή που τη σκοτώνει, όχι.
4) Ναι.
5) Ναι.
6. Μεγάλο δίλημμα ανάμεσα στα α και β... θα πω
β) Ναι. Για να κάνω την ιστορία πιο θεαματική.
7.
α) Αρκετά.
β) Όχι.
γ) Όχι.
δ) Ναι.
ε) Όχι.
*απαντάω εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το 2 της προηγούμενης μου ανάρτησης.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Θέλω να πω πίστευαν οι "θεατές" ότι ο δολοφόνος την σκότωσε επειδή ήταν έτσι η σκηνή;
2) Η δολοφονία έγινε σε κάποιο μέρος του σπιτιού;
3) αν ισχύει το 2 τότε έγινε:
α) στο σαλόνι
β) στην κουζίνα
γ) σε κάποιο υπνοδωμάτιο
δ) στο μπάνιο
ή
ε) σε κάποιον εξωτερικό χώρο του σπιτιού (π.χ αυλή);
1) Όχι.
Διαγραφή2) Όχι.
1. Για να δω αν έχω καταλάβει καλά: ο φόνος γίνεται αντιληπτός, αλλά όχι από ποιον. Σωστά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πριν το 2, μια σύντομη σύνοψη: στα γυρίσματα κάποιας σειράς/ταινίας, κάποια στιγμή που η σκηνοθέτις ήταν απορροφημένη από τη σκηνή που παιζόταν, ο δολοφόνος (που δε μας νοιάζει κατά τ' άλλα) βρίσκει την ευκαιρία και τη μαχαιρώνει. Ο χώρος στον οποίο διαδραματίζονται όλα αυτά μας διαφεύγει και παίζει σημαντικό ρόλο στην ιστορία μας.
2. κοντά στη σκηνοθέτιδα υπήρχαν πολλοί άνθρωποι;
3. οι υπόλοιποι που παρακολουθούσαν τη σκηνή (της απαγωγής) μπορούσαν να δουν το θύμα;
4. το θύμα κατά τη δολοφονία έβγαλε κάποιο ήχο (κραυγή, ή έπεσε κάνοντας θόρυβο κλπ);
5. ο χώρος όπου γίνονται τα γυρίσματα (και ο φόνος)
α. είναι πλατεία;
β. δρόμος;
γ. ανοικτός;
δ. κλειστός;
ε. μέσα σε πόλη (οικιστικό ιστό για την ακρίβεια);
στ. αγορά;
6. αν ο φόνος γινόταν με πιστόλι, πάλι κανείς δεν θα αντιλαμβανόταν το δολοφόνο;
7. α. ακουγόντουσαν κι άλλοι θόρυβοι στο χώρο (γενικά);
β. τη στιγμή του φόνου ακούστηκε κάποιος θόρυβος έτσι ώστε να καλύψει τυχόν θόρυβο του θύματος (ο δολοφόνος περίμενε κάποιου είδους συγχρονισμό);
1) Ή έχεις κάποιο συντακτικό λάθος, ή κάτι δεν καταλαβαίνω.
ΔιαγραφήΣωστή η σύνοψη.
2) Ναι.
3) Κάποιοι ναι, κάποιοι όχι. Δεν παίζει ρόλο.
4) Κοίτα, το σημαντικό είναι ότι δε φώναξε, συνεπώς ο δολοφόνος δεν έγινε αντιληπτός ακριβώς τη στιγμή του φόνου. Πάντως σίγουρα με κάποιον τρόπο μετά τράβηξε την προσοχή, πχ πέφτοντας.
5.
α) Όχι.
β) Ναι!
Τι εννοείς με τα ανοικτός-κλειστός;
ε) Ναι.
στ) Όχι.
6) Ναι, αν ήταν πχ μακριά ή χρησιμοποιούσε σιγαστήρα. Νομίζω φεύγεις από το νόημα.
7.
α) Ναι.
β) Όχι.
Ναι, έλειπε η τελευταία λέξη: "πραγματοποιήθηκε". Αλλά απαντήθηκε στο 4. Αν πάλι κατάλαβα σωστά από την απάντηση 4, το θύμα είναι που έπεσε (πχ) κι όχι ο δολοφόνος. Πάμε σε νέο σετ ερωτήσεων
ΑπάντησηΔιαγραφή1. κατά τη διάπραξη του φόνου, το θύμα...
α.καθόταν σε καρέκλα;
β. ήταν όρθιο;
γ. περπατούσε;
δ. ήταν σε όχημα;
2. στο δρόμο είχε διακοπεί η κυκλοφορία λόγω του γυρίσματος;
3. στο χώρο του γυρίσματος είχε πρόσβαση ο οποιοσδήποτε (και τυχαίος περαστικός ας πούμε);
4. ο φόνος καταγράφεται από τις κάμερες;
5. υπάρχει στην ιστορία κάποια σπουδαία ανατροπή, εκτός από την έννοια της "απαγωγής";
6. το θύμα ήταν υποψιασμένο ότι μπορεί να δολοφονηθεί;
7. το γεγονός πως το γύρισμα γινόταν στο δρόμο έδωσε την ευκαιρία στο δολοφόνο να βρεθεί κοντά στο θύμα;
8. το γύρισμα διακόπηκε με το που έγινε αντιληπτός ο φόνος;
1.
Διαγραφήα) Όχι.
β) Ναι.
γ) Όχι.
δ) Όχι.
2) Προσδιόρισέ το, οχημάτων ή πεζών;
3) Θεωρητικά, όχι, αλλά στην πράξη δεν είναι δύσκολο να πλησιάσει κανείς.
4) Όχι.
5) Τολμώ να απαντήσω όχι.
6) Όχι.
7) Ναι.
8) Υποθέτω... Δεν παίζει ρόλο.